mandag den 30. juli 2007

Technorati endelig!

Så er denne blog (og bloggens ejermand) registereret i Technorati! Det har taget lidt tid at bestemme mig for, om jeg orkede at tilmelde mig endnu en web 2.0 tjeneste - man glemmer efterhånden hvor mange man er tilmeldt. Men da jeg lige var inde og snuse, syntes jeg alligevel, at det var ret sjovt at finde indlæg fra biblioteksverdenen.

Om man kan undgå de lidt mere intetsigende/kedelige blogindlæg (a la "Harry Potter er bare så nice fordi ... ") og få noget valuta for pengene (=reel brugbar viden! - også om Harry Potter!), vides endnu ikke! Her skal jeg så også lige indrømme, at min egen blog jo også bare er en gang sniksnak .... dem er der i øvrigt for mange af ;-) Men jeg har vist ikke fundet mit kald i blogverdenen ... ENDNU! Eller det findes i virkeligheden allerede: http://www.litteratursiden.dk/, som er godt med med web 2.0 - både hvad angår deres blog og at læserne kan give deres mening til kende ifm. anbefalinger...

Har også været inde på http://www.libworm.com/ - ikke dårligt, ikke dårligt!

2 kommentarer:

C. Johansen sagde ...

Jeg har søgt på din blog i Technorati, men kunne desværre ikke finde den!! Er du sikker på at den er blevet rigtigt registreret??

C. Johansen sagde ...

Nu fik jeg endelig hul igennem på Technorati! De har fundet din blog eller de havde den allerde og jeg har blot søgt så meget at jeg har fundet den???